Underviserportal

Grundskolen Fagportal for sundheds- og seksualundervisning
Log ind / Opret dig Gemte
Reproduktion
Antal øvelser: 3
Målgruppe: 0., 1., 2., 3. klasse

Temaet handler om, hvordan man på forskellige måder kan få børn.

Forløb
Sociale medier
Antal øvelser: 4
Målgruppe: 4., 5., 6., 7., 8., 9. klasse, Elever med særlige behov

Dette undervisningsmateriale er målrettet børn og unge med særlige behov.

Forløb
Sociale medier
Antal øvelser: 4
Målgruppe: 4., 5., 6., 7., 8., 9. klasse, Elever med særlige behov

Dette undervisningsmateriale er udviklet til børn og unge med særlige behov.

Forløb
Flirt og normer i grænselandet
Antal øvelser: 12
Målgruppe: 10. klasse

Temaet handler om flirt, sex, grænser og normer med et særligt blik på grænseoverskridelser, flirt og alkohol.

Forløb
Flirt og grænser
Antal øvelser: 11
Målgruppe: 7., 8., 9. klasse

Temaet handler om flirt, sex, grænser og normer med et særligt blik på grænseoverskridelser, fest og alkohol.

Forløb
Grænser
Antal øvelser: 10
Målgruppe: 4., 5., 6. klasse

Temaet handler om personlige grænser og grænser i relationer.

Forløb
Grænser
Antal øvelser: 9
Målgruppe: 7., 8., 9. klasse

Undervisningsforløbet handler om personlige grænser og grænser i relationer

Forløb
Grænser
Antal øvelser: 13
Målgruppe: 0., 1., 2., 3. klasse

Temaet handler om at kunne mærke, respektere og udtrykke egne og andres grænser.

Forløb
Sex og prævention
Antal øvelser: 6
Målgruppe: 7., 8., 9. klasse, Elever med særlige behov

Dette undervisningsmateriale er udviklet til børn og unge med særlige behov.

Forløb
Hygiejne
Antal øvelser: 2
Målgruppe: 4., 5., 6., 7., 8., 9. klasse, Elever med særlige behov

Dette undervisningsmateriale er udviklet til børn og unge med særlige behov.

Forløb
Køn, krop og grænser
Antal øvelser: 11
Målgruppe: 4., 5., 6., 7., 8., 9. klasse, Elever med særlige behov

Dette undervisningsmateriale er udviklet til børn og unge med særlige behov.

Forløb
Krop
Antal øvelser: 13
Målgruppe: 0., 1., 2., 3. klasse

Temaet handler om krop, kropsglæde og kropsbevidsthed som vigtige elementer for børns sundhed og trivsel.

Forløb